Thursday, June 20, 2024

Ένα τραγούδι με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

 Εμείς οι νηπιαγωγοί αγαπάμε τα παιχνιδοτράγουδα, ειδικά τα πιο διασκεδαστικά που συνοδεύονται απο κινήσεις. 

Είδα λοιπόν κάποια στιγμή, ένα τραγουδάκι στα αγγλικά που μου άρεσε πολύ! (μπορεις να το δεις εδω )Το μετέφρασα κάπως, πρόσθεσα νέους στίχους και το τραγουδούσα στην τάξη με τους μαθητές μου, συνοδεύοντάς το με κινήσεις, τη χρονιά που μας πέρασε.

                            Η ''ορίτζιναλ'' εκδοχή του δικού μου τραγουδιού, βρίσκεται εδώ

Κάποια στιγμή όμως, το αγαπημένο μου κανάλι στο youtube (αστρονομίας και επιστημονικού ενδιαφέροντος) Astronio είχε ένα live (μαζί με εξαιρετικούς καλεσμένους) και το θέμα του ήταν οι εξελίξεις στο χώρο της τεχνητής νοημοσύνης. Σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να δείτε το βίντεο:


Το βίντεο αυτό λοιπόν, μου έδωσε έμπνευση  (και εργαλεία) ωστε να δημιουργήσω κι εγώ  ένα τραγούδι (που δεν έχω καθόλου μουσικές γνώσεις). Πρόσθεσα τους στίχους μου και με μια σειρά εντολών, λαθών και δοκιμών, καταλήξαμε στο παρακάτω αποτέλεσμα.Μόλις με ικανοποίησε το αποτέλεσμα,  κατέβασα το αρχείο ήχου και έφτιαξα και το απαραίτητο anιmation.

                                                     Ιδού λοιπόν το αποτέλεσμα:


                                                      Περιμένω τα σχόλιά σας!

No comments:

Post a Comment

Δείτε ακόμα

Κανόνες που θα πεις κι ένα τραγούδι!

 Πόσο όμορφο να τραγουδάς με τα παιδιά στο νηπιαγωγείο, πόσα πράγματα γίνονται ευκολότερα εαν τα κάνεις τραγουδάκι! Έτσι λοιπόν για φέτος, θ...

Δημοφιλή